Bio

image

 

Natálie Steklová

Narozená v Ostravě v neděli 5. 7. 1975 .

Studovala Sřední průmyslovou školu oděvní, Postgraduální Studium na SPŠ Oděvní v Praze a maturovala na SPŠ Textilní v Liberci. Hned po vyloučení z pražské školy se dostala do finále soutěže pro mladé talenty “Smirnoff International Fashion Award” s kolekci andělských krunýřů. Poté začala navrhovat kolekce pod svojí novou značkou Kika, která se prodávala v New Yorku a Londýně a Amsterdamu. V Praze se prodávaly v butiku Icôn, Debut gallery, Liběna Rochová gallery, Mýrnyx Týrnyx a ve Faux Pas , v obchodech LA FEMME MIMI,Parazit . Na Prague Fashion Week na jaře 2005 ziskala titul Talent sezony. Ve Vidni na EU YOUNG FASHION SUMMIT 2006 představila svou praci a nadchla jí návrháře Valentina .Byla nominována v prvním ročníku Výročních cen Akademie designu ČR za rok 2006 CZECH GRAND DESIGN.

Posledních sedm let se soustředí na modu ekologickou, etickou a udržitellnou.
V květnu 2013 otevřela zelený konceptuální prostor zaměřený na propagaci a prodej krásného, českého a ekologického designu ve spojení s kavárnou, kinem, divadlem, tančírnou s užasným výhledem z terasy.

V současnosti žije a pracuje v Praze jako návrhářka, stylistka a ilustrátorka. Víc než devatenáct let je jednou z nejlepších a nejprogresivnějších stylistek v České republice, lifestylový časopis Hype ji označil za “nejvyhledávanější stylistku v České republice”. Jako ilustrátorka se podílela na vzhledu časopisu Beauty salon.

Jako stylistka začala pracovat současně pro reklamy – mimo jiné pro první Coca Cola reklamy v Česku – a také pro módní časopisy, kde vytvořila fashion stories a obálky pro české vydání Elle, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Premiere a Rolling Stone, Žena a Život .

Během spolupráce s těmito zavedenými módními časopisy začala vytvářet styling také pro novou generaci českých lifestylových časopisů jako jsou Živel, Hype a Time In. Jako stylistka vytvořila také fashion stories pro francouzské vydání Marie Claire a pro mezinárodní magazín Oyster.

Je také jednou z nejvyhledávanějších stylistek pro reklamy, obzvlášť pokud vyžadují silný vizuální náboj. Každoročně vytváří styling pro 15 – 20 reklam, z nichž je spousta určená pro Velkou Británii, USA, Japonsko, Francii, někdy i pro celosvětové kampaně. Mezi její nejznámější práce za poslední dobu patří reklamy pro Budvar (režie Justin Reardone), Bass (r. Bjorn Stein), McDonalds (r. Kjetil), Playstation2 (r. Lawrence Hamburger), Boeing, Toyota (r. Yasushi Kurihara), Ikea (r. Carl Astrand), Pierre Cardin (r. Alistair Taylor Young), Philipshave (r. Betsan Morris Evans), Czech Telecom (r. Jaromir Maly), Keloggs Poptart (r. Mikko), Eurotel (r. Nic&Sune), Aquila Miss Czech Republic (r. Jonathan Lennard) a další. Další práce zahrnují klienty jako Jablonex,Sprite, Dove,Carlsberg,CSOB,Oskar,DELL,Frisco,T-Mobil, AOL, Philip Morris, Antismoking campaign pro MTV, Pilsner Urquell ,Pepto bismol,Kinder bueno,GHD a další

Vytvořila styling také pro mnoho videoklipů- zábavný look z přelomu 70ých a 80ých let pro klip “Attention aux hommes!” od “Tata Bojs”.Tento klip získal v roce 2003 cenu “Anděl” za nejlepší klip roku.Další oceněné a podařené videoklipy na kterých pracovala jsou “Virtuální duet”-Tata Bojs,Anna K-“Cukr”,Vohnout-“Rajda”,Kryštof-“Rubikon” a Khoiba-“That reason”.
Oblékala krátký film “Most” (“The Bridge”), natočený americkou produkcí v Praze. Tento film byl v roce 2004 nominovaný na Oscara v kategorii “Nejlepší krátký film”. Dále spolupracovala na televizním filmu “Adamsova rodina” při natáčení v Los Angeles.

Divadelní kostýmy navrhla pro bělostnou činohru 8žen hranou v TaFantastice .

Pro plakát na 42. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary vytvořila image hlavni hrdinky.

2013-2015 vedla ekologický koncept store shop&café.

Poslední film, který oblékala “Domácí péče” režiséra Slávka Horáka bude v kinech během léta 2015.

Napsat komentář